Assalamualaikum
5:20 AM | Author: Jariah Agro Farm

Dengan lafaz memuji syukur ke hadrat Illahi (Alhamdulillah) , dengan lafaz mulia bismillahirrahmannirahim, saya membuka blog personal untuk berkongsi dgn para pembaca mengenai apa2 yang blh dikongsi untuk dijadikan rujukan dan pedoman. Serta untuk menjadi wadah perbincangan isu2 agama, isu2 semasa, tips2 dan sebagainya..

Walaupun diri ini tidak sesempurna, tp mungkin blog ini blh menjadi satu titik permulaan untuk meningkatkan diri dari segi ilmu dan amalan. Juga sebagai coretan hidup dan apa yang berlaku disekeliling saya yang mungkin blh dikongsi dgn para pembaca dan seterusnya dalam usaha saya ni dpat dimanfaatkan supaya kita menjadi insan yang Kamil, hamba yang taat dan Jundullah di jalan Nya.

Dalam meniti usia2 remaja ini, sememangnya kita diuji dengan keseronokan dunia yang melalaikan dan cabaran2 serta hasutan Syaitan supaya kita menjadi peneman mereka di Neraka kelak. Itu janji si laknat itu untuk menyesatkan kita...apakah kita masih tidak sedar lagi??
ya, memang..memang kadang kala kita alpa dan leka dan menjurus kepada berbuat dosa, sama ada kita sedar atau tidak, mungkin setiap hari kita tidak terlepas dari berbuat dosa (Na'uzubillah)..jadi, pentingnya peringatan dari orang2 sekeliling samada dari sahabat2, jiran2, keluarga dan mungkin juga dari alam cyber seperti email dan blog?

Kecanggihan teknologi ini juga blh dimanfaatkan untuk 'melabur' pahala secara tidak langsung apabila digunakan dengan betul. Niat utama blog ini diwujudkan adalah untuk 'melabur' sebanyak pahala di alam cyber ni..semoga dimanfaatkan.

Sehingga berjumpa lagi..wsalam

Anas Alnasrie
MEMPERKUKUH EKONOMI UMMAH, MENYUSUR SUNNAH RASULULLAH
|
This entry was posted on 5:20 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: